Stezka v oblacích│DOLNÍ MORAVA

Už jsem vám tu dlouho nic nenapsala zase, bylo to tím, že jsme se tedka stěhovali do vlastního bytu s přítelem, jestli jste neviděli minulý článek, tak koukněte. A jelikož jsem začala chodit do práce, tak toho bylo ze začátku tolik než se všechno usadilo. 
 A hodně z vás už má jistě prázdniny a volno, sice počasí zatím moc nevychází ale já doufám, že i tak si volno pořádně užijete.
No a já si už dvouměsíční volno neužiju, a proto jsem se rozhodla, že letos bych chtěla více cestovat po naší české republice. My letos určitě žádnou větší nebo zahraniční dovolenou bohužel neplánujeme, takže jsme se rozhodli pro takové menší výlety.
Zatím jsem byli ve dvou ZOO a v Dinoparku, tak jsem nebyla ani nepamatuju.
A včera jsme se rozhodli podívat na stezku v oblacích, která je na dolní Moravě. Viděla jsem to u kamarádky a bratránka, že tam byli a vypadalo to hrozně dobře. Tak jsem si udělali takový celodenní výlet.
Musím říct, že to bylo fakt super a na tohle hodně dlouho nezapomenu, fakt to stálo za to! A vy kdo máte možnost určitě jedte.
Upřímně my jsme si mysleli, že přijedeme někde přímo k té stezce, ale omyl, museli jsme na místě potom ještě vylézt ten kopec na kterým ta stezka je postavena. Ta cesta na tu stezku měla tak podle mě aspon 3Km, a musím říct, že to byla hezká procházka mezi stromama, a potom jsme museli lézt do kopce po kamení a chvilkama jsem měla pocit, že se asi skutálím z toho kopce dolů, to se na štěstí nestalo. No nicméně to byla pěkná túra.
Potom jsem málem zabloudili a šli uplně jinou cestou, no nakonec jsem našli správnou cestu a výsledek stál za to.
Já jsem překonala svůj strach z výšek a stoupla si na síť pod kterou byla jenom ta výška a ted jsem na sebe pyšná, že jsem se překonala a vlezla na to, a to já jsem hroznej posera co se výšek týče, já se bojím jít i na nějakou rozhlednu.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář:3