THE NEW

Už nějakou dobu jsme s přítelem plánovali, že po mojí škole se odstěhujeme do vlastního bytu. A tak letos jsme to mohli konečně začít plánovat. Jedno z hlavních
věcí bylo to, že jsme se chtěli odstěhovat do většího města, než kde jsme bydleli. Kvůli více možnostem, více pracovních pozicí.
Nejdříve se nám líbilo Brno, protože je nádherný a obrovský a taky práce je tam více. A jako dalším favoritem byla Olomouc, která už je menší, ale pořád větší než město
kde jsme bydleli. No nakonec po dlouhým rozhodování jsme si vybrali Olomouc, spíše skrz dojíždění domů za rodinou, přáteli je to totiž chvilka autem.
A Brno je podstatně dál od nás, a já jsem říkala hned ze začátku, že bych chtěla často navštěvovat rodinu a kamarády, pro mě je ta rodina celkově hrozně důležitá, a proto
jsem se o nich nechtěla ani stěhovat příliž daleko.
A tak jsme začali hledat byty přes inzeráty na internetu, a měli jsme štěstí protože jsme našli tenhle byt hned na druhé prohlídce, což bylo super, protože ono to celkově
bylo dost náročný. A já jsem potom začala taky shánět práci, takže jsem dojížděla docela často a přes školu to bylo docela náročné.
Ale všechno jsme zvládli a já jsem hrozně vděčná za naši rodinu a jejich pomoc. Minulý týden jsme byli na bytě a celý víkend jsme sestavovali nábytek a jsem hrozně
ráda, že jsme tam oba měli naše rodiče, kteří nám hrozně pomohli. Bez nich  by nám to trvalo rozhodně daleko déle.
Taky jsme navštívili Ikeu, to je taková klasika, my jsme tam vždycky jezdili pro nějaký drobnosti jenom, a vždycky jsem si říkala, že se těším až si budu moct
nakoupit něco většího do bytu, a ted jsem konečně mohla :D

V Ikei jsme si nakoupili spíše ty potřebné věci do kuchyně a nebo já jsem si tam vybrala stoleček, který má sloužit jako takovej kosmetickej stolek, koupila jsem si k němu
i zrcadlo a jsem tím nadšená, jak hezky to zatím vypadá. Je to ještě dost provizorní, ty věci na něm nebudou to ještě předelám a všemu musím dát své místo.
A žudličku k němu jsem chtěla jenom nějakou hodně obyčejnou, protože přece jenom tam nebudu trávit nějaký dlouhý hodiny, a tak mi bohatě postačí taková klassická stolička.
Bohužel ji neměli v bílé barvě, aby mi ladila k tomu stolku, ale já jsem to vyřešila bílým podsedákem, aby to vypadalo líp :D
Jinak jsme měli docela štěstí, protože předchozí majitelé nebyli o moc starší než my, a chtěli se zbavit nějakého nábytku, že jim už bude k ničemu, a tak jsme měli možnost
si od nich odkoupit šatní skřín, gauč, ledničku a pračku za poloviční ceny, což se nám hodilo, protože jsme dost na tom ušetřili.
Tak já doufám, že to bude všechno dobrý a podle plánů, ještě to teda nemáme vybavený, ještě musím dostěhovat pár maličkostí ale už to vypadá líp než na začátku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář:3