WEEKEND IN PRAGUE│ZOO│+ LUSH HAUL

  Asi po skoro 4 měsících jsme se jeli zase podívat do Prahy. Naposledy jsem tam byla na Vánoce přes advent. Když byla zima, tak se nedalo nikam moc chodit tak jsme byli spíš jenom na trzích, ale ted přece jenom počasí bylo lepší, tak jsme toho stihli daleko víc.
Je pravda, že to počasí mohlo být ještě lepší ale naštěstí nám nepršelo.  Jeli jsme už v pátek ráno a byli tam do neděle a jsem hrozně ráda, že tam mám kamarádku u které jsme mohli přespat, mají tam hezký pokojíček pro hosty, takže jsme si nemuseli rezervovat žádný hotel jako minule.
  Když jsem jeli do Prahy tak mým přáním bylo se podívat na vyhrášenou pražskou náplavku.
Pak jsme ji úspěšně našli a já jsem byla spokojená, pofotila jsem si to tam, podívala po trzích ale škoda byla že fakt nesvítilo to sluníčko, že to nemělo to kouzlo, no třeba přístě.
 

  Hned ten první den jsme se  taky byli projít po městě dali si tu asi nejlepší zmrzlinu v Angelatu (pokud máte možnost, tak ochutnejte) ,mají tam hodně netradiční příchutě (příchut olivového ojele). Já jsem se teda bála experimentovat a tak jsem ochutnala banán a kokos a bylo to výborný, vůbec nelituju.
  Další místo kam jsem se hrozně chtěla jít podívat byl Petřín, a tak později toho dne jsme si udělali procházku i tam. Škoda, že ty květiny tam nebyly ještě rozkvetlý bez toho to tam nebylo tak kouzelný, ale ráda jsem se tam zase podívala, naposledy co jsem byla na Petříně bylo snad před 4 rokama.


 A náš další takový větší výlet byl do Pražské ZOO, ve které teda přítel byl poprvé a já po druhé. Naposledy jsme tam byla když jsem byla menší takže jsem si to moc nepamatovala a taky se to tam za ty roky určitě dost změnilo. A byli jsme se projet na té lanovce a já jsem myslela, že to nezvládnu, protože jsem měla šílenej strach z té výšky, měla jsem strach že mi spadnou aji boty 


  A to bych nebyla já, abych když jsem v Praze nezavítala do Palladia do Lush obchůdku. Já jsem se do toho asi uplne zamilovala. Už asi tak 3 týdny předtím jsem zase začala  s tím, že bych si chtěla ztmavit vlasy, protože moje odrosty se mi vubec nelíbí a celkově s mojí barvou už nejsem moc spokojená a chce to zase oživit. A já jsem si už řekla, že bych si chtěla přestat ničit vlasy barvama z drogerií, takže jsem začala pátrat po něčem zdravějším.
U jedné blogerky jsem narazila na barvení vlasů Hennou a hodně jsem si o tom zjištovala, a tak jsem už asi 3 týdny nemluvila o ničem jiném, než o tom, že si to pak musím koupit. Tak jsem si ji koupila a chystám se na to až budu mít nějakej volnej celej den, protože to zabere dost času a taky chystám o tom udělat článek, jak jsem byla spokojená a tak.
  A nemohla bych odejít jenom tak a přece jsem si s sebou vzala ještě tuhle rozkošnou pěnu do vany ve tvaru berušky a potom ještě tuhle oranžovou která voní hrozně po citrusech a fresh, a tuhle masku už možná znáte z mojí recenze na ni, kterou jsem si teda vzala už po druhé, protože jsem minule sní byla moc spokojená.




1 komentář:

  1. och,Praha je krásna! :) oživila si mi spomienky z minulého roka, kedy sme tam boli :) ale ZOO nám bohužiaľ vtedy nevyšla :/
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3