LUSH MASKA NA OBLIČEJ │RECENZE

Dneska bych vám zase po nějaké době ráda napsala takovou menší recenzi nebo spíš tip na nějakou kosmetiku. Letos na Vánoce mi Ježíšek pod stromeček nadělil nějaké voňavé věci od Lush.
Musím říct, že jejich bomby do koupele jsou naprosto božské a už teď musím říct, že jsem si tuhle značku oblíbila. A mimo koupelových bomb a pěn do koupele jsem pod stromečkem našla i masku na obličej.
Hrozně se mi líbí, že Lush netestuje na zvířatech tohle hrozně cením a taky to, že jejich kosmetika je veganská, takže pokud je někdo vegan, tak je tohle pro něj super.
A dneska bych pro vás chtěla udělat rezenci právě na tuhle pleťovou masku na obličej. Přímo tahle maska je peprmintová a na obličeji příjemně chladí. A na jejich internetových stránkách o ní píšou, že obsahuje hodně minerálů, med a měla by pleť rozzářit a osvěžit.


Já jsem dostala jenom to malinké balení 100 ml ale myslím, že takhle na otestování je to perfektní balení, protože na co kupovat obrovské pokud ještě nevím zda mi bude vyhovovat. A taky doba trvanlivosti je, že do 3 měsíců by se měla vypotřebovat, ale tak to si myslím, že s tímto malým balením určitě nebude problém.
Já mám vždycky takové chvilkové období kdy moje pleť nevypadá moc dobře a udělají se mi nehezhé pupínky na obličeji, kterých se potom nemůžu dlouho zbavit, takže jsem chtěla nějakou masku, která by mi ji mohla zpravit do normálu.
Zatím jsem ji používala asi tak 8x a vždycky mám po ní krásně jemnou pleť. Ona má takovou peelingovou strukturu, takže si ji potom trochu namasíruju než to umyju a je to hrozně příjemný.
Žádný problémy s ní nemám, ale uvidíme jestli mi nějak výrazně pomůže.

Jinak cena této masky se točí okolo 190,- ty větší balení stojí potom samozřejmě víc. A těchle masek na obličej tam mají vážně plno, takže si můžete vybrat jaká by vám mohla vyhovovat nejvíc a na co je nejlepší.

7 komentářů:

  1. Lush chci už dlouho vyzkoušet :) A maska vypadá hodně dobře.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poduk máš možnost, tak určitě do ní běž! :)

      Vymazat
  2. tieto masky od Lush sú úžasné! :) ja som mala tiež jednu aj kamoška ju používa lebo je fakt účinná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na túto masju som už videla skvelé recenzie, veľmu rada by som uch skúsila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lush <3 masku jsem jeste nemela, ale rozhodne muzu doporucit jsou vsechny jejich tuhy sampony :)) a az si nasbiram 5 tech cernych kelimku tak si pujdu pro jednu free :))

    OdpovědětVymazat
  5. masku mám doma..a pochvaľujem si ju :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem zkoušela zatím vždy jen ty jejich Fresh masky, ty mají trvanlivost dokonce jen 3 týdny tuším. Jsem s nimi pokaždé vždy moc spkojená, pleť se po nich zdá opravdu čistčí a opečovávaná :)

    Hlavně si schovávej všechny kelímky, kdy jich nasbíráš 5, dostaneš masku zdarma :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3