MY YEAR 2016 │HAPPY NEW YEAR 2017

Jako na úvod bych všem chtěla popřát krásného Silvestra a štastný Nový rok a pořádně si dnešek užijte s těma co máte rádi!
Když se nad tím zamyslím, tak rok 2016 utekl neskutečnou rychlostí, až je to děsivý. Nevím jestli se to zdá jen mě, nebo i někomu jinému. Možná je to protože se toho dělo už od začátku hodně. Ale kdybych měla celý rok 2016 shrnout, tak pro mě byl dokonalý ale hodně těžký zároveň.
Hlavním co se mě v tomhle roce dělo bylo to, že jsem byla v maturitním ročníku a měli jsme hodně povinností s maturirtním plesem, který jsem si pořádně užila, a musím říct, že bylo super být hezky nalíčená a oblečená v plesových šatech aspoň jeden večer. Ale potom nastala ta horší část, po plánování plesu tu byly testy a fůra maturitních otázek, který jsem musela nějak dostat do hlavy. Musím říct, že ten poslední měsíc byl vážně stresující. Ale myslím, že všichni ví o čem mluvím.

























Abych nemuvila pořád jen o škole, tak tenhle rok byl na druhou stranu moc krásný, protože jsem se s přítelem podívala do Rakouska do Vídně na jednodenní výlet a taky do Maďarska do Budapeště na dva dny. Bylo to dny plný dobrodružství a vážně doteď nechápu, že jsme se vážně sebrali a jeli několik set kilomentrů pryč, ale vůbec toho nelituju zase jsme viděli kousíček světa a bylo to skvělý!






















Stanovali jsme s kamarádama, užila jsem si krásný a pro mě asi "poslední školské léto". Užili jsme si s přítelem a mýma rodičema jednodenní výlet v Aqualandu, což byla hrozná zábava. Taky jsme v létě strávili týden oddechu od civilizace na chatě, což je vždycky hrozně fajn.

Po maturitě jsem musela přemýšlet co budu dělat v mém životě dál? Věděla jsem nebo vím, že vysoká asi není to pravý pro mě. Upřímně já jsem nikdy nebyla studijní typ. A největší problém u mě je matematika a na vysoké bych ju fakt nedala, to vím. A tak jsem poslala myslím tak 2 e-maily na práci v mém oboru což je hotelnictví, ale nakonec jsem si nic nevybrala. Potom jsem začala přemýšlet nad angličtinou,protože ta moje nebyla na zrovna nejlepší úrovni, a já vím, že je hodně v dnešní době důležitá a chci ji dobře umět. A tak nakonec jsem se rozhodla pro jednoleté pomaturitní studium anglického jazyka a vím, že jsem neudělala špatně, jsem hodně spokojená a baví mě to! Poznala jsem nové lidi a jsem spokojená.
Já doufám a taky věřím v to, že následující rok bude ten startovní, že ten rozhodne co bude s mým životem a v jakým městě třeba nakonec zůstanu.
Všem přeji to nejkrásnější do nového roku, a ať se vám vyplní i ty nejbláznivější sny!

3 komentáře:

  1. To se ti nezdá! Utekl šíleně! Na druhou stranou maturitní rok je jeden z těch co nikdy nezapomeneš :) Ale je super, že sis našla čas na cestování - to je moje předsevzetí na tenhle rok, dělat víc věcí co mě baví a hlavně cestovat! Mimochodem já jsem šla taky po střední na pomaturitní angličtinu. A co plánuješ potom? Krásný fotky a Bouzov <3 xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejspíš si hledat už práci a asi se odstěhovat do většího města, kde budu mít víc možností.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář:3