RECENZE │ TONI&GUY

Už dlouhou dobu tu nebyla žádná recenze, vlastně i proto, že jsem neměla žádnej pořádnej produkt který bych vám chtěla doporučit, takže tak.
Nevím je to možná měsíc dozadu co jsem se odhodlala a koupila si tuhle masku na vlasy od Toni&Guy, protože nepatří zrovna mezi ty nejlevnější masky z drogérie. 
Četla jsem si docela dost recenzí před tím než jsem si rozhodla ji teda koupit. A někdo psal, že mu hrozně vyhovuje a je sní spokojený a někdo jiný zase že je hrozná, tak já si myslím, že je to podle typu vlasů. 

 Už jsem zkoušela docela dost masek na vlasy, měla jsem od Ausie, Garnier, Yves Rocher.. a je pravda, že žádná z nich mi nevydržela moc dlouho.
A u této se mi hrozně líbí jaký mi udělá vlasy ve výsledku. Jsou strašně hebký a pěkně je vyživý.  
Píší o ní vlastně, že by měla ty poškozený vlasy znovu obnovit, vyživit, dodat jim lesk a zjemnit. A myslím, že svoji úlohu plní docela dobře. 
Nevýhodou jí je asi cena která se pohybuje okolo 300,- a má jen 200ml což není zas tak moc. 

+ zjemní vlasy a vyživý vlasy
+ strašně krásně voní
hezké balení

- cena při poměru kolik jí je 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář:3