MINIPIZZY

Řekla jsem si, že tu už dlouho nebyl žádný článek o pečení a toten je ultra lehkej, tak že bych se o něho s váma chtěla podělit. Našla jsem ho před pár dny v jednom časopisu a zaujal mě právě tím, že na to člověk nepotřebuje ani tolik věcí a ani to není nějak extrémně těžký.
Tak jsem se ho  rozhodla vyzkoušet. Měla jsem z toho jednoho těsta 2 plechy a dohromady mi to trvalo tak hodinku.


Budete potřebovat:

listové těsto
100g ricotty (já použila normální žervé a taky to chutná dobře)
1x mozzarella nastrouhaná 
pepř, sůl
cherry rajčátka
vejce 1x
Chorizo nebo nějaký salám 
(já jsem tam dala obyčejnou šunku) 

+ můžete si tam přidat třeba i olivy kdo má rád, já jelikož je moc nemusím sem je tam ani nedávala

+ na ozdobu si tam můžete přidat třeba i bazalku




Postup:
Z listového těsta si vykrájete kolečka o průměru cca 10 cm a okraje trochu ohněte a vytvarujete, aby vznikly mističky a náplň nevytekla.
Potom promícháte mozzarellu se sýrem, solí a pepřem. Hotovou směs rozdělíte na těsto a rozetřete.
Navrch rozdělíte šunku nebo chorizo, nakrájené rajčata ( a já to ještě to celé posypala pizza kořením)
Kraje potřete vajíčkem a dejte do trouby péct tak na 15 minut a máte hotovo!

Je to opravdu rychlovka a strašně lehké, že si myslím že to zvládne každý. A je na vás jaké příchutě si zkombinujete.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tak zas tak malinky nebyly:D to se možna zda z těch fotek:)

      Vymazat
  2. Hned jsem si dala recept do záložek, přijde mi, že se skvěle hodí třeba na nějakou holčičí přespávačku, hezky k filmům :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. tie vyzerajú teda úžasne ♥ super recept

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, milujem pizzu a toto je skvelý recept napr. na party!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. Minipizzy mám strašně ráda, akorát mi přijde že toho sním mnohem víc, než kdybych si dala klasickou velkou pizuu :D někdy to dělávám jen tak večer k televizi místo brmabůrek a hrozně nám to všem doma chutná :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3