AUTUMN INSPIRATION │WHAT'S NEW?

Vím, že jsem se strašně dlouhou dobu neozvala. Naposledy tu je článek z Budapeště ve kterým jsem byla v polovině srpna, a už je začátek října.  Za tu dobu co jsem byla nepřítomná se toho strašně moc událo. Né jenom to, že už skončily prázdniny a naše milovaný léto a teplo, ale taky začal podzim. Pro některé oblíbené roční období a zase pro jiné upršené a unavené období. Ale pro mě je to období ve kterém se dá zkombinovat cokoli s čímkoli a můžete vrstvit a ladit oblečení. Jelikož já né moc ráda odhaluju svoje tělo, tak radši mám na sobě víc vrstev oblečení než jen kraťase.
A předtím než nám začal nový školní rok já jsem přemýšlela co semnou vlastně teď bude dál. Školu jsem měla hotovou a rozhodovala se jestli pracovat nebo co jinýho? Věděla jsem, že na vysokou školu nechci jít, protože to není nic pro mě a ani jsem si nedávala nikam přihlášku.
A tak nakonec jelikož můj obor je hotelnictví a cestovní ruch jsem se rozhodla, že by nebyl špatnej nápad jít studovat angličtinu na další rok. Myslím. že tento jazyk se bude hodin všude a vím, že v něm nejsem příliš dobrá a chci se zlepšit abych si v něm mohla věřit.
Je to vlastně pomaturitní studium, do kterého vás vezmou na základě maturitního vysvědčení a budete dál celý rok mít status studenta. Na začátku budete psát rozřazovací test a podle vaší angličtiny vás rozdělí do tříd.
Škola funguje jako každá, chodíme tam každý den, ale jen na 3 hodiny, takže na jednu stranu nám to nezabere tolik času z celého dne, ale té angličtiny budeme mít tolik, že nám to nějak do té hlavy nacpat musí.

A jelikož jsem se předtím bavila o tom podzimu, tak tu mám pro vás pár tipů na podzimní outfity. A pro příště se už polepším a vymyslím něco vlastního. Asi zatím plánuju nějakou recenzi a nebo favority, kteří už dávno měly být.



2 komentáře:

  1. kanátky jsou nádherné:) átrala jsem po obchodech, ale zatím nemůžu najít žádný teploučký na zimu :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3