TOP 5 │ČERVENEC

Po hodně dlouhé době jsem se rozhodla udělat top 5 za měsíc červenec. Jelikož tady poslední oblíbenci byly snad před 3 měsícema, tak jsem si řekla, že už je na čase zase nějaký udělat.

TOP APLIKACE
Snapchat - Asi tahle aplikace je u mě za poslední čas nejčastěji navštěvovaná. Není den co bych se na ni nepodívala.
Já na ní sice nepřidávám žádné fotky, ale stáhla jsem si ji do mobilu, abych mohla sledovat ty lidi, což mě hrozně baví.

TOP OBLEČENÍ
Overal - Jelikož sice je to počasí poslední dobou takový všelijaký, že jednou je horko podruhé zase prší, tak i tak je tohle asi zatím muj nejoblíbenější kousek. Hrozně ráda ho nosím ven, strašně se mi líbí jak je barevný, lehoučký a líbí se mi ten střih.


TOP HUDBA
Sia- Cheap Thrills - Za poslední čas je to asi tahle písnička, kterou poslouchám poměrně často a ještě pořád není oposlouchaná. Kdykoliv ji slyším, tak pořád je super.

TOP FILM
Tyjo kdybych měla říct obíbený film za poslední čas, tak vubec netuším. Musím říct, že ani nevím jakž film jsem viděla jako poslední:D
Spíš se tedka pořád dívám na seriály ruzný. Takže kdybych mohla říct nějaký hodně oblíbený seriál tak asi 90210 Nová Generace.
Tenhle seriál mě ani nevím jak ale hodně oslovil a mám ho strašně ráda, mohla bych se na něj dívat pořád. Je to takovej typickej seriál.

TOP KOSMETIKA
Tenhle ještě docela nový produkt od Manufaktury na pleť. A je to pletový krém a maska v jednom s příchutí okurky.
A musím říct, že tento produkt jsem si hodně oblíbila. plánovala jsem si ho koupit hned jak tanhle nová řada vyšla do prodeje.
A nemužu říct asi nic špatnýho, na pleti mi to vyhovuje, je krásně příjemný a udělá mi to hezky hebkou plet.
Nanášení je velice jednoduché podle toho jestli si tím jen namazat obličej jako krém, tak dáte malinkou vrstvu, a pokud
si z toho chcete udělat masku, tak si přidáte o trošičku víc a necháte to na pleti 10-15 minut.

2 komentáře:

  1. Docela mě mrzí, že snapchat nemám, stejně jako ty bych ráda sledovala ostatní, ale bohužel můj mobil má problém s pamětí a žádnou další aplikaci si do něj stáhnout nemůžu. Overálek má nádherný vzor! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pravdu povediac ja nemam ani tušenie čo to ten snapchat vlastne je, ja chodim najviac na ten instagram a tam o tom čítam že na snapchate ale čo to je neviem:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3