WEEKEND│ZOO

Za posledních pár dní se pár věcí změnilo, konečně jsem měla více času jelikož mi skončila škola a tak jsem si mohla zařídit všechny potřebné věci. Začala jsem chodit do autoškoly, a taky si našla brigádu. A to znamená, že ted mám zase o něco méně času. 
Protože jsem měla tento víkend volno, tak jsme se s přítelem rozhodli, že si uděláme výlet do Brna. 
Jeli jsme se podívat do Zoo ve které jsem nebyla už pěkně dlouho a pořádně jsem si to tam ani nepamatovala. Naposledy jsem tam byla jako malá. A odpoledne jsme jeli do Olympie koupit si něco nového na sebe a protože začíná teplo, tak jsem si koupila šaty, overal a sluneční brýle.  
A tak jsem si řekla, že bych se ráda podělila s váma o fotky. 



12 komentářů:

  1. náádherné fotky :) musel to byť super výletík a tie zvieratá ani nevyzerajú ako živé :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) my ideme v piatok do Zoo do Prahy, tak už sa teším :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Prahy bych se taky chtěla jet podívat. Tam v ZOO jsem byla jen jednou a to jsem byla menší, takže se to tam určitě za tu dobu muselo změnit:)

      Vymazat
  3. V Brněnské ZOO jsme nedávno byli a moc se mi líbila, hladili jsme si přes plot prasátka a také zebru, která byla moc přátelská a sama za mnou šla :-) Jen některých zvířátek je mi za tím plotem prostě líto - hlavně opice mi tam přišly nešťastné :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně uplně s tebou souhlasím hlavne těch šimpanzu kteří například v ostravske zoo maji obrovky vyběh!:/

      Vymazat
  4. Krásný výlet jste si s přítelem udělali :) Fotky jsou moc hezké :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som v ZOO už veľmi dlho nebola, ale cez leto by som chcela ísť do Budapešti sa pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jee ty jsi byla zase v zoo?:) taky bych si zašla:) krásný fotečky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojoo:) planujeme tedka procestovat všechny ty zoo, pokud to bude možné:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář:3