RANDOM

Vím, že se vám ozývám po dlouhé době ale to hlavě proto, že jsem měla maturity, takže jsem neměla čas věnovat se blogu, ale slibuju, že teď už se budu snažit daleko víc.
Konečně jsem si docela oddechla, že už je to pryč ..Asi největší strach jsem měla ze školní na které jsme měli češtinu, angličtinu a další 4 odborné předměty což je docela dost oproti ostatním školám, takže jsem měla dvakrát víc učení, protože v každém předmětu jsme měli 20 otázek.
Ale musím říct, že jsem si nevytáhla žádnou otázku, která by byla nějak extrémně těžká pro mě.
Ale myslím, že kdybych se ten týden a půl před ústníma od 9 do 11 do noci každý den neučila, tak bych asi nebyla tak připravená :D

Bylo to docela zvláštní den po tom, že se ráno můžu vyspat a nemusím se jít už učit, byla jsem na to už tak navyknutá.
A jinak taky jsem dělala praktickou, ze které jediné jsem neměla takový strach. Připravovala jsem studený stůl na raut a poté jsem ho ještě se spolužačkou obsluhovali.
Měli jsme tam vlastní rodiče, takže to mě možná ještě víc uklidnilo, že jsem tam viděla mamku.

A jinak nic zvláštního se za ten měsíc nestalo, teď už jenom budu mít trošku víc času na mě za co jsem ráda, protože mě ubíjelo to, že musím sedět celý dny doma mezi učením a teď konečně si můžu vyjít ven.
Taky jsem se rozhodla, že si chci začít dělat autoškolu, protože jsem to pořád odkládala kvůli škole.
Ale tak nakonec ji teda dostanu jako dáreček k mým 19-tinám, a od pondělí začínám, tak snad to nebude tak hrozný.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář:3