RANDOM │ PRAKTICKA MATURITA

Vím, že jsem už strašně dlouhou dobu nepsala. Naposledy jsem psala článek o Vídni ve které jsme byli už před měsícem. Ale musím se omluvit tím, že jsem toho měla poslední týdny toho až nad hlavu. no ještě pořád mám, ale našla jsem si čas a taky téma o čem bych vám mohla napsat.
Jelikož nám 10.5. začala praktická maturita, tak jsem se rozhodla vam ukázat pár fotek a objasnit je.
Naše maturity probíhají 3 dny po sobě, ten první den jsme měli zorganizovat opravdový zájezd, na který jsem jeli do Prostějova. Měli jsme tam prohlídku centra města po pár památkách a potom jsem ještě jeli se podívat na Plumlovský zámek. 
Dnes měli přípravu, ti co vaří občerstvení na raut, který já budu zítra obsluhovat.
Celkově jsme všichni rozděleni do 4 skupin. Jedna dělala ten zájezd, druhá dělá nápoje, třetí vaří a ta čtvrtá obsluhuje u rautu. 
Tak doufám, že to zítra bude bez problému a všechno to zvládnem dohromady. 



2 komentáře:

  1. Určite to zvládneš :) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. držím palce s maturitou :) keď budeš mať všetko za sebou povieš si že to ani také strašné nie je :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3